[Therion-cs] rôzne dĺžky jaskyne v pdf a survey liste

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Pondělí Listopad 5 21:38:59 CET 2012

ahojte,
mám taký zaujímavý problém, 14 km dlhú jaskyňu som konečne sa rozhodol
rozkúskovať na veľké množstvo centerline, podľa meračskej akcie. Ide o
to, že v jednom survey môže byť viac dátumov meraní len vtedy, ak sa
každý dátum nachádza v samostatnom centerline. Čiže nastala situácia,
že jeden survey často má aj 3 či 5 centerline, čo som využil taktiež
na zadanie členov akcie cez team "***". Všetko je to veľmi dobré a
prínosné, no vyskytol sa problém. Nesedí udávaná dĺžka jaskyne v pdf
mape s tabuľkou survey-list. V druhom prípade je väčšia a správna.
Chýba asi 87 m. Na zistenie chyby som postupoval nasledovne: zistil
som, či th2 súbory majú označené aspoň dva body z každého centerline
(nedostatky som našiel a dĺžka sa upravila na aktuálne chýbajúcich 87
m). 2. pokiaľ v indexovom súbore (zbiera len th súbory do kompilátu)
chýba v zozname scrapov v "map **" čo i len jeden z nich, dĺžka sa o
neho zmenšuje, ale to tuším závisí, či zaberá celý centerline, alebo
sa delí s iným. Nič som tu nezistil. Najkrajšie je, že som podľa
survey listu prešiel každý survey podľa čiastkovej mapy pdf na ňom
vykreslenej (je ich 45), a dĺžky v čiastkových mapách sedia. Neviete
náhodou, čo by sa s tým dalo robiť? Dá sa získať automaticky zoznam
neoscrapovaných polygónových ťahov? pomohlo by to.
__a ešte jedna otázka, mám problém s prelínaním (čo je nad a pod)
jaskýň, ak na najvyššej úrovni index th súboru nie sú zadané všetky
scrapy pod breakmi. Štruktúra dát je takáto: th kúsky jaskyne s
zakrížikovanými scrapmi pod "map **", zbiera ich index jaskyne s join
a equate príkazmi, a je tu zoznam scrapov pod "map **". Najvyššie mám
index zbierajúci celé jaskyne, v ktorom sa už neopakujú scrapy ale len
join a equate medzi jaskyňami. A tu vzniká problém braekovania jaskýň,
keď neviem docieliť na tejto úrovni, aby jedna jaskyňa šla pod druhú a
nie opačne. Samozrejme dá sa to docieliť prenesením scrapov na túto
úroveň, no tým pádom budem musieť okrížikovať scrapy na úrovni nižšej,
ktorých je niekoľko stoviek a potom sa pri práci s jednotlivými
jaskyňami zas vracať do pôvodného stavu.
ďakujem za pomoc
Paľo Herich