[Therion-cs] Dotaz k povrchu

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Sobota Listopad 3 10:42:42 CET 2012

Pokial nie je problem vo verzii therionu, teoreticky moze byt problem v tom
JPG.

Niekedy ma problem s tym, ked je tam nastaveny nejaky iny druh kompresie,
treba vyskusat rozne nastavenia. PNG musi standardne ist. Treba vyskusat
najnovsiu verziu theriona. Alebo ked posles data - len ten grid a JPG,
muozem to vyskusat a zistit, kde je problem.

S.