[Therion-cs] konvert jtsk - sklon, az., dlzka

Radek ------ Raadjaa na seznam.cz
Sobota Březen 10 15:14:53 CET 2012

Ahoj,
 jak jsem slíbil posílám excelovské tabulky na výpočet souřadnic a zpětný přepočet polygonů z JTSK do formátu délka - sklon - azimut. Snad to někomu pomůže.
A když už jsem tady, tak se zeptám: Nakreslil jsem příčné řezy chodeb a až na mapě jsem zjistil, že některé jsou "otočené zády", tedy bych je potřeboval otočit o 180° kolem svislé osy řezu. Dá se to nějak ošetřit v nastavení scrapu, nebo budu muset překreslovat? Zkoušel jsem kouzlit s rozměry v nastavení scrapu, ale to jen rotuji kolem středu.
Radek ESTAVELA