[Therion-cs] konvert jtsk - sklon, az., dlzka

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Pátek Březen 9 10:46:46 CET 2012

Ahojte,
rád by som sa s vami poradil, či máme poruke automatický spôsob
konvertu polygónových ťahov tvorených bodmi v JTSK, na klasické
určenie ťahu pomocou compass tape clino.. ? Totižto, mám reťazce
takýchto bodov, meraných teodolitom, body sú určené len v JTSK, a
stalo sa to, že celý polyg. ťah je posunutý o narastajúcu systematickú
chybu. Viem to skontrolovať a presne ukotviť, čiže by stačilo po
konverzii len nechať ťah ohnúť alebo lepšie, pomocou calibrate clino
.. compass .. tape ho vyrovnať..
Ďakujem
Palo Herich