[Therion-cs] Vypocet delky jeskyne

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Středa Únor 1 11:48:44 CET 2012

Mišo, ďakujem, ide to.
Inak som sa Martina Sluku pýtal, ako priznať líniu pri Slope --
-border on je odpoveď. Pri digitalizovaní Hochmuthových máp sa to
hodí.. Už len ak náhodou niekto mal by definíciu __bedrock ako
šrafovanú plochu__, budem rád, ak sa podelí..
Palo herich