[Therion-cs] problem deklinacie

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Pátek Říjen 28 16:46:56 CEST 2011

všimol som si, že v jednom survey nie je možné zadávať viacero
dátumov, ak chceme  rátať aj s deklináciou. teda, ak je udané raz pre
polygonálne dáta: date 2011 , všetky azimuty sú upravené podľa tohto
dátumu (+4.165), i keby bolo niekde v strede zmenené na napr. date
1950 .. Neviem či je nejaké opatrenie ako toto odstrániť,. mne osobne
neprekáža mať pre každý dátum (rok) iný survey, aj tak ich je
podstatne viac ako rokov.. Len netreba na to zabudnúť, rozdiely pár
rokov sú malé, na ja som na tento problém narazil pri spájaní 60 rokov
starých meraní s novými, kde rozdiel  predstavuje viac ako 4 stupne!
Palo