[Therion-cs] problem s diakritikou v polozke TEAM

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Pátek Říjen 28 13:44:12 CEST 2011

nasiel som moznost ako to napisat inak a tam funguje diakritika normalne.
takze iba pre zaujimavost posielam ako nato.

do layout som pridal

*code tex-map
 \topoteam{Holúbek, Mrázik, Mráziková, Kováčik, Kleskeň, Pokrievka,
Pokrievková, Lejava, Neuschel}
endcode*

potom sa uz legenda vypise s mekcenami

chcel som pridat aj cartoteam -- *\cartoteam{M.Danko} * ale ten nevypisalo
do legendy spravne, pridalo >> dvojbodka a meno

*: M. Danko* (predpokladam ze to bude nejaky bug, robi to aj v ostatnych
jazykoch en,sk,cz,ru)

S pozdravom

Ing. Michal Danko