[Therion-cs] Therion 5.3.9

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Úterý Listopad 15 13:13:14 CET 2011

Ahoj,
prekompiloval som par map a vsimol som si ze sa zobrazuje moonmilk v
legende po anglicky dalej v  legende sa mi zobrazil meracky bod a v
zatvorke je nestabilizovany. v th2 pouzivam typ station , moznosti -name xy

text sk "line u:hang" "skalný rad" co sme riesili s martinom slukom stale
nefunguje.

S pozdravom

Ing. Michal Danko