[Therion-cs] verzia 5.3.6 lox export

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Úterý Únor 15 10:00:34 CET 2011

Dakujem Stacho,
dnes som to skusal ako sa to sprava na  cely system janskej doliny (30 dier)
s  povrchom ale po par minutach spadne therion kompilator a win sa pyta ci
odolast chybovu hlasku. (v predchadzajucej verzii robilo model systemu okolo
polhodiny ale vzdy spravilo.)

ked som skusal jednotlive jaskyne tak to model spravilo, sem tak napisalo
ten warning ale nikdy nespadol therion.

ps. dalo by sa dorobit aj na tento warning/error linkovanie do th2 suboru?
najlepsie rovno do editoru aby som hned presne vedel ktora ciara robi
problem.

S pozdravom

Ing. Michal Danko