[Therion-cs] Therion vs. Abisso (prehistoric) ...

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Úterý Červen 8 19:26:31 CEST 2010

Ahojte,
ani po preštudovaní celej sk/cz konferencie som nenašiel odpovede na
niektoré moje otázky, tak som sa rozhodol vás teda poprosiť o pomoc.
Ak by náhodou niekto mal čas sa nimi zaoberať, budem veľmi vďačný. Teda:
1.	Nikde som nenašiel (teda neexistuje?) možnosť zadávať reálnu
nadmorskú výšku chodby a tým opraviť výškovú chybu pri meraní? Jedná
sa o situáciu, keď sú známe a zamerané dva úseky toho istého riečiska
oddelené napr. sifónom a v rámci chyby pri meraní vychádza úsek vyššie
proti prúdu nižšie ako dolný úsek.
2.	Nefunguje mi príkaz " symbol-hide point remark " (odstrániť z mapy
poznámky) v layoute, pričom všetky ostatné symbol-hide pokiaľ viem idú.
3.	S priečnymi rezmi mám trochu problém, pokiaľ nepracujem s podkladom
.xvi , ktorý je automaticky otočený na sever. Akokoľvek inak je
podklad otočený, musím len odhadovať kde je sever aby bol priečny rez
postavený na mape rovno?
4.	V hlavičke mapy v .pdf sú mená účinkujúcich v abecednom poradí. Dá
sa toto pravidlo ignorovať?

Popri kreslení máp ma napadajú ešte iné záležitosti, možno
nepodstatné, ale aspoň z môjho pohľadu by o čosi zlepšili výzor 2D
mapy. Mám na mysli napríklad, či by nešlo nejako zjemniť alebo
odstupňovať farebné prechody medzi scrapmi, keď je mapa generovaná s
"color map-fg altitude".
Ďalej, či by sa nedalo skalné bloky a okrúhliaky (v ploche) deliť na
dva typy: menšie, väčšie , alebo ich v rámci jedného typu zobrazovať
vo viacerých veľkostiach (bloky povedzme v rel. veľkosti 0,5 - 5 m)
Dočítal som sa, že ste pripravovali kedysi aj Labyrinth, čosi ako
jednoduchý Therion. Tak ma len informačne zaujíma čo sa s ním napokon
stalo..

Nakoniec by som chcel ešte raz poďakovať tvorcom Therionu za jeho
existenciu.  Keby som vám nejakým spôsobom mohol pomôcť s niečím okolo
neho, veľmi rád to urobím..
P.H.