[Therion-cs] Moj prvy pokus v Therione

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Sobota Únor 13 19:45:39 CET 2010

Zdravim,

   - na zobrazenie bodov v pdf skuste pridat do layout parameter

*debug station-names*

   - pre rozvinuty rez sa pouziva  export v thconfig

*export map -layout XY -projection extended -output subor.pdf*

pre kreslenie v rozvinutom reze si musite pri prvom scrape dat projekcu
extended.
samozrejme vsetky th2 subory si potom musite vlozit - input do survey v th.

priklad s mojich pokusov, ukazka th suboru

encoding  utf-8
survey skarketka -title "jaskyňa Škarkétka"

input skarketka.th2
input rozvinuty.th2

map skar
scrap1