[Therion-cs] souřadnice v Therionu

Bc. Radek Svojanovský radek.svojanovsky na pak.izscr.cz
Pátek Leden 2 12:43:17 CET 2009

Ahoj lidi, v novém roce přeji hodně nových metrů těch nejkrásnějších
jeskyní.

Můžete mi poradit se zadáváním souřadnic?
Mám polygonový pořad jen v souřadnicích (JTSK)a výškách, zadaný v *.th
souboru ve formátu

fix 1   570773.02 1110737.85 459.16
fix 2   570756.33 1110745.52 463.33
.
.
Po vygenerování mapy se mi objevuje zarputile délka i převýšení 0 Říkal jsem
si že u jeskyně s větším počtem polygonových odboček musím nějak říci, kudy
vede polygon. Zkoušel jsem zadat centerline from-to (1  2, 2  3 ...),ale to
mi kompilátor vyhodil jako nekorektní.
Model (.lox) je sice zvlněný podle výšek ale všude stejně plochý. Zadával
jsem v *.th2 body passage-height -value 2.3 i dimensions [-1 2.3 m], ale
vůbec nic to s modelem neudělalo. Zadal jsem do *.th příkaz data dimensions
(číslo bodu + LRUD)a opět nic. Kde dělám chybu?

Teď přeměřujeme  teodolitem jeskyně, kde sice máme jakous takous mapu, ale
nejsou tam zaznamenané měřické body (až na dva fixní, odkud vycházíme,
vyexportoval jsem to jako podkladový obrázek v .xvi, ale žádná centerline,
žádné názvy bodů... Prostě nic.
Díky moc za pomoc
Radek