[Therion-cs] dotaz k obarvení části mapy

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Úterý Srpen 19 11:29:26 CEST 2008

Sorry za neskoru odpoved - trochu mame momentalne malo casu.

Skumali sme to - raz sa nam to totiz podarilo spravit, ale doteraz sme
nezistili ako sme to vtedy urobili :) Kazdopadne, uz dlho to chceme
spravit poriadne - teda ze v layoute by sa dali nastavit priamo farby
jednotlivym mapam (alebo vyskam, alebo datumom, alebo podla coho je
jaskyna ofarbena), ale zatial sme to este nespravili.

Ako velmi to suri?

Ak nahodou nezistime akym trikom sa do da spravit teraz, doprogramovat
do therionu to budeme moct az po kongrese vo Francuzku - teda niekedy
zaciatkom septembra.

S.