[Therion-cs] (no subject)

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Sobota Září 8 16:58:18 CEST 2007

Je to divne, ja som to tiez spustil a mne to ide. Takze este raz, teraz
uz naozaj absolutne minimalisticky subor:

1. Otvor si xtherion (otvori sa Ti kompilator)
2. Vytvor novy subor a uloz ho ako thconfig
3. Vloz do neho tento text

source
   centreline
     data normal from to compass clino length
     0  1  150  2  8
   endcentreline
endsource

export map

4. Stlac F9. Mala by sa Ti vytvorit mapa s jednym polygonom - ak nie,
moozes prosim este raz napisat aku chybu Ti to hlasi?

Inak cele to vyzera, ze mas nejak specialne nastaveny operacny system -
kedze Ti nefunguje command interpreter (cmd.exe) - s tym som sa este
nestretol, to bude na dlhsie to nastavit - najjednoduchsie je ked sa
osobne stretnes s niekym, kto sa v tom viac vyzna a nastavi Ti pocitac.

S.