[Therion-cs] (no subject)

Jan Balcařík jan.balcarik na rcs-kladno.net
Pátek Září 7 14:46:56 CEST 2007

No tak každopádně v thconfig nemá vubec bejt

surver nova_jeskyne
..
.

endsurvey

v thconfig má bejt

layout export_layout_test
..
..
endlayout

export map test.pdf -layout export_layout_test

ale to uz tu bylo jednou receno.

pojmenuj si ten soubor nejak jinak napriklad

moje_jeskyne.th
moje_jeskyne.th2

a datat pro compiler budou samozřejmě v tom thconfig dle toho co jsem napsal.

každopadně nechapu ze se nekouknes napriklad na

http://therion.speleo.sk/wiki/doku.php?id=czsk:judt:4

kde je to dost kvalitne popsane, dokonce i v cestine.

Honza Balcarik.