[Therion-cs] orámování mapy

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Pátek Listopad 30 12:01:48 CET 2007

Sorry za neskoru odpoved - ale nejak som sa skorej k tomuto mailu nedostal. Ja
by som to riesil asi takto - neni to moc ciste, ale malo by to ist:

1. Ram -> priamy prikaz v therione na to neexistuje, ale staci vytvorit jeden
scrap, ktory bude obsahovat len ram mapy a ten vlozit ako posledny scrap
vyslednej mapy.

2. Razitko -> Z wordu ho nejak exportovat do PDF (napr. vytlacit ako PostScript
do suboru a ten prehnat cez GhostScript do PDF) a potom toto PDF vlozit cez
map-image do rohu mapy.

S.