[Therion-cs] od Braňo Šmída Ako spájať v Therione jednotl merania? a viac meraní navzájom?

Brano Smida brano.smida na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 19:13:52 CET 2007

Ahojte, tvorcovia Therionu,

3D model jednotl.merania (napr. 40 zámerov), ako aj spájanie, napr. dvoch
takých súborov .th, do jedného celku - mi už ide bez problémov. (A zatiaľ
som, MT, nahodil asi 3 km polygónov.)

Chcel by som sa vás ku tomu popýtať ešte nejaké detaily:

Vždy keď nahodím ďalší a ďalší jednotl.súbor meraní .th, stlačím F3, potom
idem otvoriť Nový, a idem to uložiť ako .thcongig, opýta sa ma to, že takýto
.thconfig v danom súbore ("kufríku") už existuje (získal som ho tam už po
prvom kompilovaní úplne prvého súboru) - či ho chcem teda prepísať.
Kliknem na Áno.
Tým pádom sa mi (asi prepíše pred tým spravený súbor, a pri prehliadaní v
Lochu, už sa mi ukazuje len - tento novo-urobený súbor, a starší, predtým,
už nie.

Zrejme to nerobím košér.
Ako by som to mal robiť?
po každom nahodení jednotl.súboru meraní vždy vytvoriť - iný, inak
pomenovaný, príslušný .thconfig? (pomenovaný napr. 1thconfig., alebo
2thconfig atď., atď.)

Poradíte mi?
Ďakujem.

Spájanie: dva súbory už bez problémov spojiť do 3D zvládnem.
Ako by som mohol/mal tieto dva spojené súbory - spojiť dohromady s nejakým
ďalším, tretím?
úplne rovnakou cestou?

Môžem eventuálne napr. do jedného spojeného 3D modelu pospájať v rámci
jedného kufríka/súbory - všetky v ňom urobené .th podsúbory? (napr. tak, že
sú všetky v tomto jednom kufri, predpripravené, a spojím ich iba v rámci
jediného .th, tak, že za sebou "naládujem" do príkazu equate@ všetky za
sebou naraz, s tým, že ktorý sa má v ktorom bode napojiť na ktorý?
Ide to tak?

Braňo

ps: posielam vám, iba tak, pre zaujímavosť, súbor "Volania Bielovodky,
spodná tretina", mapované november 2007, MesTieň (+staničenia, bez
obťahovania scenov zo zápisníka), vypiplal som sa tam trochu s tými
zatiaľ orientačne "vystrelenými" polyg.ťahmi do zatiaľ nepreskúmaných
odbočiek, výbežkov, šachtičiek, a tak, ako ste mi poradili - vyzerá to v
Therione ozaj VEĽMI DOBRE!!!
Mám takú radosť! :-)

ps: a posielam vám, tiež len tak, kúsok hlavného ťahu diery Mesačný tieň,
okolo riečky navôkol II.bivaku v -410 m, v dvoch ďalších.th súboroch, a
jednom, čo to spája