[Therion-cs] od Braòo ©mída Poèínajem v Therione, MesTieò... prosba o rady

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Pondělí Listopad 26 15:02:02 CET 2007

Quoting Brano Smida <brano.smida na gmail.com>:
> 4. Therion, som si v¹imol, zaokrúhµuje, na cm... ja mám z topofilu niektoré
> merania ale na pol centimetra (aj keï je to samozrejme, bezpredmetné... :-),
> ale, iba ma to zaujíma - program zaokrúhµuje v¾dy iba nadol? (napr. aj
> 5.235m zaokrúhli nadol na
> 5.23 m?)

Uz viem co myslis pod zaokruhlovanim - to je presnost pri nahadzovani cez "Data
table". Tam staci ak si zmenis format cisla z 6.2fx (6.2 znamena 6 znakov s
presnostou na 2 desatinne miesta na 7.3fx a potom Ti to uz bude brat aj na 3
:)

S.