Re: [Therion-cs] Propojení map

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Středa Říjen 11 07:52:37 CEST 2006

On 10.10.2006, at 20:56, jan.balcarik na rcs-kladno.net wrote:

> Ahoj, tak jsem stáhnul novou verzi therion a potěšil mne příklad na
> vložení povrchu v formátu jpg + program loch, dík moc.
>
> Měl bych, ale jeden dotaz.
>
> Mám dvě jeskyně které jsou od sebe vzdáleny cca 50 M, vchod do jedné z
> nich je odstřelen. Potřeboval bych tyto dvě jeskyně vložit do jedné
> mapy.
> Od té zastřelené mám od měříčského bodu 1 souřadnice JTSK, Od té druhé
> taky. Bohužel nemůžu natáhnout poligon jelikož 1 bod u té druhé již
> neexistuje.
>
> No a to je ten dotaz, dá se jenom na základě JTSK udělat tento
> [...]

Stačí vytvořit nadřazený survey, vložit do něj oba surveye s jeskyněmi:

input jeskyne1.th
input jeskyne2.th

Dále zadefinovat mapu, kde by byly obě mapy s vložených surveyu.

U obou jeskyní zadat bod 1 jako fixní (jak uvedl Láďa) - pozor ale na
souřadnice - nevím, zda 0.4 už umí přímo JTSK. To by věděl nejspíše
Martin Budaj. Jinak by se musely přepočítat. Bez fixních bodů by
totiž therion neměl jak vědět, v jaké poloze jsou oba polygony vůči
sobě.

Martin