[Therion-cs] Propojení map

jan.balcarik na rcs-kladno.net jan.balcarik na rcs-kladno.net
Úterý Říjen 10 20:56:21 CEST 2006

Ahoj, tak jsem stáhnul novou verzi therion a potěšil mne příklad na
vložení povrchu v formátu jpg + program loch, dík moc.

Měl bych, ale jeden dotaz.

Mám dvě jeskyně které jsou od sebe vzdáleny cca 50 M, vchod do jedné z
nich je odstřelen. Potřeboval bych tyto dvě jeskyně vložit do jedné mapy.
Od té zastřelené mám od měříčského bodu 1 souřadnice JTSK, Od té druhé
taky. Bohužel nemůžu natáhnout poligon jelikož 1 bod u té druhé již
neexistuje.

No a to je ten dotaz, dá se jenom na základě JTSK udělat tento propoj. A
druhá věc jestli to jde tak jak se vlastně potom ty dvě jeskyně tvářej na
té výsledné mapě t.j. Jestli tam jsou 2 legendy nebo jak to prostě je.

Děkuji moc Honza Balcařík.