[Therion-cs] manual k Therionu

Ladislav Blazek lblazek na speleo.cz
Pondělí Březen 27 10:31:29 CEST 2006

Ahoj, ja mel kdysi snahu to zacit prekladat. Nakonec to ale usnulo, protoze:
1. nebyl cas
2. s kazdou verzi programu bylo i dost updatu v Therion Booku

Klidne ale pis sem. Krome autoru jsou zde prihlaseni i lide, kteri uz v
Therionu nejakou tu mapku vytvorili (Martin Sluka, Tomas Bohanes... ja).
Kdyz budeme/budou vedet, urcite poradi. A Martin Budaj se Stacho Mudrakem
taky oceni, kdyz budou vedet co uzivatelum neni jasne. Proto tahle
konference vznikla.

Lada

--
Ladislav Blazek