[Therion-cs] skalní dno

Stacho Mudrak s.m na speleo.sk
Pátek Únor 17 12:35:49 CET 2006

Ako konkretne by to skalne dno malo vyzerat? Moozes poslat nejaky maly obrazok,
ako to vy kreslite?

My ked kreslime skalne dno tak obycajne pomocou vrstevnic (line contour). Ked je
tam masivne dno - tak okrem vrstevnic nekreslime nic ine. Ale ked posles
obrazok, moozme tam skusit taku vypln pridat.

S.