[Therion-cs] Stretnutie užívateľov therionu

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Středa Duben 5 10:15:47 CEST 2006

1. augusta (srpna) začne stretnutie užívateľov theriounu na chate
Kosodrevina v Nízkych Tatrách - naproti Jaskyni mŕtvych netopierov.

Súradnice sú 48°55'59.93"N, 19°35'54.26"E , 1550 m  odčítané z
Googlu, tak ma nekameňujte, keď skončite podľa GPS v kosodrevine a
nie Kosodrevine.

Od 4. do 7. augusta tam bude zároveň prebiehať Jaskyniarsky týždeň
SSS, takže je možné zostať až do 7. augusta. Možností na jaskyniarske
exkurzie viac ako dosť.

Pokiaľ by ste mali záujem, napíšte mi mail spolu s tým, čo by ste
chceli riešiť, predviesť, ...

Na stretnutie sa teší therion team a hovorca Martin Sluka