[Therion-cs] RE: Therion-cs Digest, Vol 4, Issue 12

Radek Svojanovsky radek.svojanovsky na pak.izscr.cz
Pátek Říjen 1 15:42:11 CEST 2004

Překlad THbooku jsem posílal Láďovi Blažkovi, ale protože šlo o člověka,
který nemá s počítači a tím méně s jeskyňařinou nic společného, asi se to
bude muset trochu předělat. Ale je u mě k dispozici.
Radek Svojanovský
radek.svojanovsky na pak.izscr.cz

-----Original Message-----
From: therion-cs-bounces na speleo.cz
[mailto:therion-cs-bounces na speleo.cz]On Behalf Of
therion-cs-request na speleo.cz
Sent: Thursday, September 30, 2004 12:00 PM
To: therion-cs na speleo.cz
Subject: Therion-cs Digest, Vol 4, Issue 12

Příspěvky do konference  Therion-cs zasílejte na adresu:
	therion-cs na speleo.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
	http://www.speleo.cz/mailman/listinfo/therion-cs
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	therion-cs-request na speleo.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	therion-cs-owner na speleo.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Therion-cs digest..."

Dnešní menu:

   1. Re: Therion CS ?po anglicky... (Ladislav Blazek)
   2. Re: Therion CS ?po anglicky... (Stacho Mudrak)

Message: 1