[Therion-cs] Konference therion-cs

Ladislav Blazek lblazek na speleo.cz
Středa Květen 19 22:02:20 CEST 2004

Ahoj vsem,
doladil jsem jeste nejake drobnosti v konfiguraci Mailmana - spravny
charset pro www stranky (iso-8859-2) a pocestil neprelozene texty v
archivu zprav. Testoval jsem taky reportovane chyby, ktere se objevily
pri registraci pres web a pri vypisu prihlasenych odberatelu, ale vse mi
v mem Mozilla Firefoxu 0.8 behalo tak jak ma. Zalovil jsem trochu po
internetu a nasel par podobnych bug reportu s odpovedi, ze chyba je na
strane klientova browseru :-(

Jinak se uz prihlasilo 7 lidi mimo autoru, tak doufam, ze sem bude nekdo
psat. Enjoy :-)

Lada