Dakujem za odpoved.<br>je to torosku zlozitejsie, <br><br>orientacie som skontroloval. tie su OK.<br>piliere tusim nemam ale ak mam pouzivam outline..<br><br>mam pocit ze robi problem prekryvanie scrapov. pre lepsie znazornenie 3d modelu som pouzil wall:invisible a nechal som prekryt v podstete niektore priestory 2x tym istym. teraz to asi berie ako error<br clear="all">

<br><br><br><br>S pozdravom<br><br>Ing. Michal Danko<br><br><br><br>
<br><br><div class="gmail_quote">2011/2/14 Ladislav Blažek <span dir="ltr"><<a href="mailto:lada@blazcata.cz">lada@blazcata.cz</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">

Ahoj,<br>
<br>
tohle je dusledek zmen v 3D algoritmu, na kterem ted tusim stacho pracuje.<br>
Pokud Ti to pise to co pise a mas blbe model, znamena to, ze bud mas nekde spatne orientaci cary typu wall a nebo mas v mape pilire a u nich nemas nastaveno -outline in.<br>
<br>
Mrknu na data.<br>
<br>
Lada<div><div></div><div class="h5"><br>
<br>
On Mon, 14 Feb 2011 14:29:19 +0100, Michal Danko <<a href="mailto:michal.danko@gmail.com" target="_blank">michal.danko@gmail.com</a>> wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Ahojte,<br>
pri exporte modelu mi therion zahlasi warning : "multiple scrap outer<br>
outlines not supported yet" a model je rozbity.(vid priloha model_new)<br>
v  prechadzajucej verzii mi to nerobilo a az na par warningov<br>
urobilo model pekne.(model.lox)<br>
<br>
v prilohe posielam logy + modely zo starej aj najnovsej verzie.<br>
<br>
S pozdravom<br>
<br>
Ing. Michal Danko<br>
</blockquote>
<br></div></div>
_______________________________________________<br>
Therion-cs mailing list<br>
<a href="mailto:Therion-cs@speleo.sk" target="_blank">Therion-cs@speleo.sk</a><br>
<a href="http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs" target="_blank">http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs</a><br>
</blockquote></div><br>